İstanbul Tekne Turları - FMK Tour

İstanbul’umuzun güzelliklerini bir de deniz havasını soluyarak, farklı bir bakış açısından keşfetmeye ne dersiniz? En güzel mevsimlerinde sizleri Erguvan manzaralı Boğaz turlarımıza bekliyoruz. Ayrıca Marmara'nın keyfini farklı bir biçimde çıkarabilmeniz için, sizleri daha önce eşi benzeri olmayan bir ilki bizimle yaşamaya davet ediyoruz. Haliç’in boğaza açılan sularında “Mavi Yolculuk” serüvenini  Sen Anlat İstanbul ile keşfedin .  Ailenizle, sevdiklerinizle birlikte İstanbul'un eşsiz güzelliğiyle manzaraları seyrederken Teknemizle mavi sularda huzur yolculuğuna çıkıyoruz ve sizleri de turlarımıza davet ediyoruz. İstanbul Adalarına konaklamalı tekne turlarımıza başlıyoruz.

Erguvan Kokusunda Boğaz Turu Gezisi

Erguvan Kokulu Boğaz Turu

Sarayları, camileri, köprüleri, yalıları, aşkları, dedikoduları ve tabi ki Erguvanları bir arada görmenin ve hikayelerini dinlemenin tam zaman. 3,5saat sürecek boğaz turumuzun 1saatini rehberimiz eşliğinde Anadolu Hisarında ve Küçüksu Kasrında bir mola ve gezintiye ayırıyoruz.
Detaylar için tıklayın
Haliçte Gece Tekne Turu

Haliçte Akşam Tekne Sefası ve Gece Yürüyüşü

Bu sefer sizi teknemizin üst güvertesinde, açık havada puflarımıza oturup çilingir soframızın başında yapacağımız iki saatlik bir Haliç turuna davet ediyoruz. Güneşin batışını da denizin ortasında içkilerimizi yudumlayarak seyretmenin keyfi bir başka güzeldir. Bir de üstüne İstanbul sokaklarında bir gece yürüyüşü...
Detaylar için tıklayın

Gsm: +90 531 552 38 42

info@senanlatistanbul.com
Sen Anlat İstanbul
, FEMEKA Turizme bağlı, A7323 üye numarasıyla TURSAB üyesidir.